søndag den 28. februar 2010

Håndarbejdets Fremme

Vi har været på besøg i København i weekenden. Lørdag formiddag nåede vi en lille runde i indre by hvor jeg bl.a besøgte Sommerfuglen, Uldstedet og flere andre spændende butikker.
Jeg gik egentlig efter en lille bog The Fine Line, som jeg har set i Sommerfuglens nyhedsbrev, men den var udsolgt, så i stedet købte jeg denne bog om Fair Isle Knitting, og den indeholder mange smukke mønstre.




Søndag så jeg en udstilling på Frederiksberg " Det rette stof" med afgangsprojekter fra Håndarbejdets Fremme.

Denne dragkjole er designet af Marianne Rolskov. Læg især mærke til indersiden af kjolen, det er tryk hun selv har lavet.


Paraplykjolen er da ikke til at stå for og er lavet af en islænding Halla Gudny Relandsdottir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar