torsdag den 11. november 2010

bevidstløs strik

Jeg fandt disse små babysko på Ravelry og begyndte at strikke dem, mens jeg så en god film på TV.

Men de kom imidlertid til at se sådan ud!
Jeg strikkede derudaf ,og slutningen af opskriften var på bagsiden, så jeg tænkte at stroppen på skoen, nok var beskrevet der. Men som det ses er det en helt anden opskrift jeg har fået printet ud. Hvordan det kan lade sig gøre at få billedet af den øverste sko med på den opskrift, det er mig en gåde.
(Det skal dog siges, at jeg ikke blev helt færdig, før jeg opdagede fejltagelsen)
De små strømper er som de skal være, strikket i blød Arwetta merino.

5 kommentarer:

  1. He he der hyggede jeg mig lige :-)
    De er fine dem du fik ud af opskriften alligevel .
    Mvh Kirsten

    SvarSlet
  2. Nohr, hvor er de søde - både sko og sokker.
    Det var da en god opskriftsfejl :-)

    SvarSlet
  3. Hi, hi, du strikker sandelig pænt, når du er bevidstløs :-)
    De er utrolig søde og skoene virker, som om de er gode til små børnefødder :-)

    SvarSlet
  4. De er flotte trods det de skulle have set anderledes ud.

    SvarSlet
  5. Sikke yndige små sko
    Hvor finder man opskrift på disse, jeg er især vild med de små med blomsten på og kunne tænke mig at lave dem til mit nyfødte barnebarn

    MVH
    Anette

    SvarSlet