fredag den 10. juni 2016

Den 3. Estlandstur juni 2016 del 2

Denne gang skal vi have en overnatning på Muhu, så vi har masser af tid. Først skal vi have en rundvisning i landsbyen.


Muhufarverne er ganske uimodståelige, strikket på p 1½ og på garn, som vi normalt ville bruge en p 3 til.
Strømper med masser af mønstre

Vi fik kyndig undervisning. Der sidder en underviser pr bord og desuden en som oversætter.
Alle fik lært de specielle opslagningsteknikker, og der var dyb koncentration hele workshoppen igennem.

Aftensmaden indtog vi ved langbordet.

 Hele eftermiddagen og aftenen sad vi udenfor og strikkede og nød den stilhed, som hersker på øen,
Det er et skønt sted, og den overnatningsmulighed vil jeg bestemt bruge igen.

3 kommentarer:

  1. Vejret godt. God tid. Spændende undervisning.
    Sikke en skøn tur!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg forstår godt, at folk gerne vil rejse med dig, Bodil - det er nogle spændende og garanteret inspirerende rejser, du laver :-) Det ser ud til at have været en godt besøgt tur. Jeg tror dog temperaturerne havde været lige det højeste til at bevare min strikkeglæde ;-) Men hvor ser der skønt ud og jeg kan sagtens forestille mig stilheden. Jeg er aldeles betaget af den smukke lace-(brude)kjole - sådan en ville jeg være tosset nok til at strikke - men en opskrift fåes nok ikke?

    SvarSlet