torsdag den 15. februar 2018

2 to dance

Jeg har længe ønsket at strikke en forholdsvis tynd bluse på p 3, og nu har jeg modellen klar.
Det er en variant af Regina Moessmers " to Dance ( se billede længere nede)
Min variant har retsiden ud, 3/4 ærmer og striber.
Vægt: 165 g
Den er strikket i piura ( baby alpaka) og en tynd medløbertråd i angora, kashmir og merino.

Denne lækre kvalitet sælges til en god pris:
Str xs-m 270kr 
Str L -XXL 415kr
Porto 35-40 kr 

Bagpå har den en vrangmaske og ligeledes i siderne, og den fortsætter ned i ærmerne.  
Den strikkes oppefra med sadelskulder efter contigouos metoden - og det betyder ingen montering efterfølgende.



Her ses modellen med vrangsiden ud, og den er jeg ved at få strikket i det bløde Milanogarn fra Lamana. Den præsenteres senere.

Man kan vælge andre farver - og hvis man vælger lammeuld i stedet for babyalpaka er der rigtig mange muligheder.

Hvis du vil vide mere eller ønsker at købe, så kontakt mig


1 kommentar:

  1. Den er bare fin, og den saddel skulder gør sig som altid godt.

    SvarSlet