tirsdag den 20. marts 2018

Fiberfesten i Ry 2018

Fiberfesten 2018 var igen en stor succes. Vi havde måske lige overvejet, om der efterhånden var ved at være så mange strikkearrangementer, så vi ikke kunne trække fulde huse denne gang.
Men den bekymring var ganske overflødig, der kom så mange som aldrig før.

Jeg fik for en gangs skyld fotograferet min egen stand, normalt glemmer jeg det. Til gengæld var det også næsten den eneste jeg nåede, da folk begyndte at strømme til standene allerede før 9.

De mange spændende stande trak mange folk til og salget var godt.


 Broderi er kommet for at blive, og Jytte Bøgedal havde en meget smuk stand, her er hun flankeret af Hanne Plougmann, der havde en velbesøgt workshop med broderi.
Her ses mere af Jyttes store udvalg.
Om eftermiddagen var der fri broderibar, hvor man blot kunne dukke op og købe et lille broderi-kit og så gå i gang.


Søndagen stod på udpakning i værkstedet, det tager faktisk lang tid at få det til at se ordentligt ud igen. Så om mandagen trængte jeg til frisk luft og en lang gåtur.
Et kik ind under motorvejsbroen over Gudenåen kan godt udgøre et flot parti i tåget og diset vejr.

1 kommentar:

  1. Det ser ud til at have været (endnu) en skøn fiberfest. :)

    SvarSlet