lørdag den 28. november 2009

Julebutik på Hanstedgård ved Horsens

I en længe på Hanstedgård, som min bror ejer, er der en grøntsagsbutik og og min svigerinde har en julebutik. Min anden bror sælger juletræer og pyntegrønt udenfor, og min gamle mor på 86 producerer syltede sager, som kan købes i grøntsagsbutikken, så det er et rent familieforetagende.
Jeg passede julebutikken i dag, og vi havde mange kunder, der kom for at købe juletræer og grønt og så orientere sig i julepynten og de nye varer i butikken.

Her ses et lille udsnit af mine striksager i noget så sjældent som sol i november.
Et udsnit af den lille butik.

Butikken er indrettet i den gamle hestestald med buet murstensloft, men meget aflang, så det er svært at få et billede som dækker det hele.



2 kommentarer:

  1. Det ser ut til å være en spennende butikk med så mye handverk. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg skal love for, der er stemning for alle pengene - en skam at Horsens er så pokkers langt væk :-)

    SvarSlet