lørdag den 17. juli 2010

Gone with the wind

Det blev til en brandvarm oplevelse i Berlin. Der var over 35 grader og det kølnede meget lidt af hen under aften. Vi oplevede finalekampen fra en restaurant på Rosenthalerstrasse, og lige overfor lå en spansk tapas restaurant, og her holdt de spanske fans, til og der var en opløftet stemning. Den smittde af på vores restaurant, som var italiensk, så stemningen var så absolut med Spanien.

Vi havde mange gode oplevelser trods varmen, og en sejltur på Spree-floden kunne køle lidt af.

Selv om man har valgt en storbyferie behøver man ikke at snydes for afslapning i en liggestol. Der var mange pladser langs floden og drikkevarer i massevis.

Jeg havde strikketøj med til bilturen og som I ser er jeg kommet længere, ja faktisk har jeg måttet trævle op igen, for jeg havde strikket for langt, inden der skulle afsættes ærmagab.




Her ses de nye klippemasker under hvert armegab. Det har jeg ikke prøvet før.
Men på hjemturen, på en rasteplads mellem Berlin og Schwerin blæste opskriften væk! den må være faldet ud af bilen, for jeg havde stukket den ned i lommen på døren, og så..... ja nu kan jeg strikke op til skulderlukning, men herefter ved jeg ikke hvad der skal ske, og jeg må låne mig frem til en ny opskrift. Mon ikke det kan lykkes mig?

2 kommentarer:

  1. Hej Bodil: Der ligger en lille gave til dig på min blog :-)

    SvarSlet
  2. jeg syntes du er så super til de sjaler og jakker :0)

    SvarSlet