onsdag den 29. september 2010

En aften med Annette Danielsen


Annette Danielsen fortalte om sin nye bog Strik en Stund på Silkeborg Museum, og hun er altid underholdende at høre på.
Hun fortæller levende om sin inspiration, modellernes tilbliven og samarbejdet undervejs med fotograf og grafikere.
Vi fik udleveret et lille kompendium med små strikkeprøver fra bogen, men hvem kan koncenterere sig om et tællemønster, når der både skal prøves, snakkes, røres og drikkes kaffe?



Hun havde de nye modeller med, men også tidligere modeller blev vist frem i rækken.





Et lille kik ind i en spændende bog....
Den blev selvfølgelig købt med hjem.

6 kommentarer:

  1. Jamen altså - jeg troede da ikke, at den udkom før på fredag - sikke heldig du er :-)

    Jeg har slet ikke set modellerne endnu, men Nostalgi som du viser frem, havde Annette Danielsen på, da vi var til workshop i foråret - en meget smuk model. Jeg glæder mig sådan til at se resten :-)

    SvarSlet
  2. Den model du viser, er da vist lige mig. Ligesom Lene har jeg heller ikke set bogen endnu - men glæder mig:-)

    SvarSlet
  3. Uh, hvor jeg glæder mig til at modtage bogen imorgen. Jeg har nemlig forudbestilt den.

    SvarSlet
  4. Ja jeg må tilslutte mig Lene og Merethe troede heller ikke den udkom før i morgen.....har også forudbestilt den.

    Den viste model så og prøvede vi til Saltum uldfstival ved hendes workshop der, den er virkelig lækker.

    SvarSlet
  5. Det lyder rigtig hyggeligt - jeg glæder mig til at hun kommer til Lønstrup sidst i oktober.

    SvarSlet
  6. Hej Bodil
    Tak for sidst - ja, det var rigtigt inspirerende og hyggeligt.
    Mange hilsner
    Lone

    SvarSlet