lørdag den 4. september 2010

Besøg i Ålborg


Selv om der rundt omkring os skete rigtig meget i denne weekend, husflidsmesse i Viborg, Festuge i Århus og Åben By i Silkeborg, så kørte vi til Ålborg denne dejlige september lørdag.
Manden skulle på kursus, og jeg havde en frokostaftale med en veninde fra gymnasietiden.
Men heldigvis skete der også noget i Ålborg. Der var udstilling af kunsthåndværk på havnen. Jeg så mange spændende ting. Tekstile smykker i papir-og hørgarn og filt ved Lotte Kjær. Jeg husker ikke hvem der havde lavet førstnævnte. Men det var især keramikken som betog mig, og jeg fik 3 skåle med hjem.


Ser det ikke inspirerende ud?






Filtroulader lige til at spise......



Det var her det hele foregik i det dejligste solskin og med det blå vand i baggrunden. Ålborg tog sig ud fra sin bedste side.

3 kommentarer:

  1. kan man mon sende en kommentar nu

    SvarSlet
  2. Jeg prøver også en kommentar ;-)
    Jeg kan se at 'min' lokale keramiker, Lene Dahl, har været på besøg i Ålborg! Jeg har selv flere af hendes dejlige ting (dem med striberne).

    SvarSlet
  3. Ja, det var netop en af hendes små skåle jeg købte. Jeg er meget betaget af hendes keramik, må se om hun "optræder" nogen steder her i området, så jeg kan købe en mere.

    SvarSlet