torsdag den 24. marts 2011

Evaluering

Birthe P og jeg skal mødes i næste uge for at evaluere Fiberfesten. Hvad vil vi gerne have mere af og hvad skal vi ændre på?
Vi er stadig helt "høje" over fremmødet, da vi ikke har brugt en eneste krone på annoncering. Det er klaret gennem blogland og Facebook. Midtjyllands Avis har haft en artikel om fænomenet og de var der også på dagen.


Vi vil også gerne høre jeres mening. Hvad skal workshoppene indeholde, skal de være længere /kortere? hvordan var prisniveauet? hvilke udstillere ser I gerne?
Skriv et indlæg på bloggen eller send en mail, så medtænker vi de indlæg, I kommer med.


5 kommentarer:

  1. Hej Bodil
    Jeg synes de åbne demoer hvor man kunne droppe ind, var geniale. De var ihvertfald med til at trække os til! Med alle de mennesker der dukkede op, kunne man godt have flere salgsboder med garn. Jeg vil glæde mig til en gentagelse :0)

    SvarSlet
  2. Det var en rigtig fin festival,som I skal have meget ros for. Men ligesom Lykke synes jeg godt, at der må være nogle flere boder med garn - både fra garnbutikker, men i høj grad også mindre producenter af spændende håndspundne og håndfarvede garner.

    SvarSlet
  3. Hej Bodil
    Det var en super god dag. Stor ros til jer som arrangerede det. Det var nogle rigtig gode workshops inde i cafeen. Men vi stod lidt klemt, med knapt så godt udsyn, os der ikke havde plads ved bordene. Jeg var til kun Neverkont strik og er fint tilfreds med kurset. Men flere udstillere med uldne ting og sager er der sagtens plads til. Vi fik ikke velkomsten med, da vi var gået til vores pladser i klasseværelserne. Glæder mig også til gentagelsen :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er bare rigtig ked af at jeg ikke kunne den dag, og håber I snart laver et igen!!!

    SvarSlet
  5. Som Irene, synes jeg også det er meget interessant at kigge rundt i boderne og særligt, hvis der er noget specielt garn, som man ikke lige finder rundt om hjørnet.

    Workshops med tilmeldig og "åbne" hjørner med instruktion i forskellige teknikker er begge gode idéer.

    Alene stemningen i rummet, var meget hyggelig og intens fra man trådte ind, synes jeg.

    SvarSlet