onsdag den 12. september 2012

Ribkursus

Jeg skal have et ribkursus i Tind Tekstil og Kunst, så den sidste uge er gået med at strikke forskellige prøver på fænomenet "ribkanter".
Der er en kæmpe variation indenfor emnet, så jeg undrer mig over, at vi for det meste bruger 1r,1vr eller 2r og 2vr.


Ved de 2 farvede ribkanter har jeg brugt min inspiration fra Estland.
Hvis du er i nærheden, kan du stadig nå at tilmelde dig, vi kan godt være lidt flere.

Her skal jeg hen på søndag d. 30. september.
Da starter der nemlig et strikkekursus på Skals med Helga Isager.
Tænk en hel uge med strik. Maden bliver serveret og der er et spændende program for deltagerne.
Det kan da kun blive dejligt

7 kommentarer:

  1. Det lyder spændende både med ribkursus og Strikkekursus med Helda Isager. God fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Det lyder spændene ;)
    En skam i er så lang væk, eller osse er jeg lang væk fra jer ;))

    Yt

    SvarSlet
  3. Det var ellers et par spændende kurser, du der lokker med :o)
    desværre ..
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Neeeej, jeg er misundelig! Der er så dejligt på Skals - og så med min yndlingsdesigner!

    SvarSlet
  5. Kurs hvor man får utforske sin kreativitete og samtidig lære noe nytt er jo de beste. :)

    SvarSlet
  6. Du er så god til at komme afsted til den slags og lige så god til at dele dine oplevelser med os andre bagefter. God tur. Jeg glæder mig til at høre mere.

    SvarSlet
  7. Så mange flotte varianter av ribbekanter. Det er vel som det pleier, kun fantasien som setter begrensninger.

    SvarSlet