tirsdag den 27. april 2010

3 bøger, jeg glæder mig til


I dag har jeg hentet 3 bøger på biblioteket, som jeg glæder mig til at stifte bekendtskab med. Det er bare lidt en skam, at de kommer på en gang, for en måned slår vist ikke til, hvis jeg skal have noget ud af dem.
Den første, jeg vil omtale, er Emilia Van Hauens bog Farvel Egofest og goddag til formål og fællesskaber. Den glæder jeg mig meget til at læse. Jeg har hørt hende holde foredrag med den titel, og hun er meget inspirerende.
Den næste er Uwe Tellkamps Tårnet. En moppedreng på 842 sider. Den foregår i Dresden 1982 og slutter med Berlin murens fald 7 år senere. Vi skal til Dresden for 2. gang til sommer og det er en spændende by at besøge sammen med Berlin. Her kan man slå 2 fluer med et smæk, storbyferie og cykling langs Elben.


Den sidste bog er Kim Hargreaves strikkebog Nectar. Jeg ved ikke, om jeg skal strikke en af modellerne, men bare at sidde og nyde hendes flotte modeller er en glæde.


Kropsnært og spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar