torsdag den 5. august 2010

Bolero færdig



Det var dejligt til en afveksling at have et strikketøj, jeg hurtigt blev færdigt med. Så her ses boleroen fra Clubdesign på mine skuldre.

Den er dejlig at have over en tynd T-shirt på en lidt kølig augustmorgen

Min mor skal i gang med Maltesersjalet fra Christel Seyfarth. Jeg skal hjem med pakken i dag, for mor glæder sig til at se farver og mønster. Hun skal strikke det til Tind Tekstil.
Jette Tind har rigtig meget færdigstrik og det oplever vi at kunderne sætter stor pris på, så en model kan prøves og man kritisk kan overveje om det er dette arbejde man skal i gang med.
Kunder der ikke selv kan strikke, køber af og en til en færdig model



7 kommentarer:

  1. Din bolero fra Design Club er blevet rigtig sød, det er nemlig dejligt med et hurtigt håndarbejde engang imellem.

    Hvilket alternativt garn strikker du Christel´s sjaler med....hvis jeg nu ikke vil have et helt strikkekit....???

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig flot bolero.
    Christels sjaler og jakker er så smukke!
    Tænk at være håndstrikker for hende :)

    SvarSlet
  3. Det er en dejlig og yderst anvendelig lille bolero. Jeg har også strikket den. Flot knap du har fundet:-)

    SvarSlet
  4. Ja, med alle de fantastiske sjaler, kan jeg godt forstå, du trænger til "lidt hurtigt" :-)
    Boleroen ser blød og lækker ud og er jo super anvendelig i den farve :-)

    SvarSlet
  5. Ja vesten er meget anvendelig og dejlig at have på.
    Jeg strikker af det samme garn som Christel Seyfarth, supersoft fra Rennie. Det kan købes forskellige steder i Danmark bl.a. Fandango I Århus, Garngalleriet i Ry og hos Tind Tekstil og Kunst.
    Men der findes flere forskellige importører, så jeg strikker også fra Holst Garn og hvad jeg ellers kan finde. Jeg bruger gerne en alpacatråd fra enten Drops Design eller Du store Alpaca, og ja... man kan bruge meget forskelligt garn. Det er op til en selv, det må bare ikke blive for tykt og klodset.

    SvarSlet
  6. Sikke en fin kreation og smuk farve :)

    SvarSlet
  7. Så nydelig den boleroen ble. Knappen var jo helt perfekt!

    SvarSlet