søndag den 29. august 2010

Sensommer

Det er blevet sidst på sommeren og forandringen er mærkbar. Luften føles anderledes. Lyset er blevet skarpere, og der er en kølighed i luften trods solens varme.



Brombærene skal endnu have en del sol og varme for at blive modne.
Hos Tind's er der kommet nye varer på hylderne. Denne trøje fra Vivian Høxbro er lige blevet strikket op og kan købes som kit. Modellen hedder Ann.
Det går rigtig godt med tilmeldingerne til min workshop i "strik a la Christel Seyfarth". Den først workshop i oktober er fuldtegnet, så jeg holder en mere i november, og den er næsten også fyldt. Det er forrygende sådan en succes hendes strik har for tiden. Prisen på kits er sat op med 15% og de er kommet i nye flotte lakæsker med gennesigtigt låg, så man stadig kan se de smukke farver .


Butikken har også et flot udvalg i tasker og punge i lækkert skind og læder.


Dette skønne får, som faktisk er en ged har længe stået i butikken. Mange har været henne at røre og nogle har ønsket at købe. Nu er der skaffet 2 hjem. Det er en mohairged, så pelsen er fantisk lækker at røre ved.






Isaksen design er et mor/datter- selskab med en grønlandsk inspiration. De er begge født i Grønland. Deres farver er sort hvid og rød og cirklen indgår meget ofte i deres design. Materialerne er 100% bomuld og farverne holder rigtig godt i vask.







5 kommentarer:

  1. Ja jeg glæder mig meget til d. 9 oktober, håber at få en masse input :-)

    SvarSlet
  2. Uha, uha, uha, som du dog lokker, Bodil!
    Med alt muligt dejligt.
    En Vivian Høxbro med mit navn - måske er det et hint om, at jeg skal strikke den?
    Smukke, smukke tasker, som jeg MÅ ha allesammen. Et vidunderligt gyngefår og...og....og...
    Jeg må snart afsted til Ringkøbing igen...

    SvarSlet
  3. ............Øøøhhhh.......gyngefår?
    Det er jo en gyngeGED!
    Undskyld ged :-(
    Er du i Tind på lørdag Bodil? Jeg overvejer at tage derover nemlig.

    SvarSlet
  4. Nej, jeg er der først d. 18. om eftermiddagen, og ligeledes d. 25. sep. Jeg ville ellers gerne give dig en inspirationsrunde......

    SvarSlet
  5. Taaak, det ville være hyggeligt, men ØV!
    Jeg har engagementer den 18. og 25., men jeg har kørelejlighed på lørdag.
    En anden gang ;-)

    SvarSlet