torsdag den 9. juni 2011

En fantastisk uge

En fantastisk uge er ved at nærme sig sin afslutning, og i aften kommer kulminationen på det arbejde, som har udfoldet sig i ugens løb. Vi holder skolefest med emnet Bæredygtighed.
Jeg kan ikke lade være med at vise jer nogle af de fantastiske produkter, der er kommet ud af ingenting. Her er spændende kjoler designet af piger på 7. årgang. De har også lavet mit dress, som jeg skal have på til åbningen i aften.



4. årgang har blandt meget andet syet solkasketter. Her med en grøntsagpose som udgangspunkt og så et bindebånd. Kasketten fungerer rigtig godt, jeg har afprøvet den.

Se, hvad en leverpostejbakke kan ende med! Sy en ø, kunne billedet hedde.

2. årgang har lavet disse små dukker i æsker, og det er svært, ikke at få dem med hjem straks. Emnet har været Guatamala og forskellen på forbrug og legetøj i forhold til Danmark. 

3 kommentarer:

  1. Fantastiske kjoler må jeg sige!
    Sikket godt emne og fine resultater.
    Skal du mon ha een af de flotte kjoler på i aften?

    SvarSlet
  2. Dejligt at se den kreativitet og omhu der er lgt i temaet. Mon ikke nogle af de 7.klasses piger har en fremtid på TEKO?

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte ting de har fået ud af næsten ingen ting. Det er dejlig at se, at børn/unge mennesker kan have en anderledes og kreativ tankegang når de får lov og tid til det

    SvarSlet