fredag den 8. april 2011

Vesteprojekt fortsat.........

Så blev den lille vest med det runde bærestykke færdig. Den er strikket i Indiecita, alpaca på p3. Nu skal jeg have mønstret skrevet ned, så den kan komme på hylderne i Tinds.


Den næste er en lille sommervest i bomuld - Egypto Cotton men den er strikket sammen med en tråd silke/merino - løbelængde 1400 m/100 g. Det giver lidt spil og glans i udtrykket. Den er strikket på p 3. Jeg venter med knapper til jeg kan vælge i Tinds fine udbud.
Som sagt har jeg en vest mere, jeg må strikke inden det er slut. Lige nu har jeg 5 udgaver af nemme børneveste.


5 kommentarer:

  1. Så fine disse vestene er . Så kjekt å strikke et fint lite arbeid. Jeg strikker en kjole fra "myk start" nå. Der er mønster lignende på den grønne vesten. Jeg tenker å strikke den. Jeg ønsker deg en fin helg.

    SvarSlet
  2. De er så søde de små børneveste, men med hver sit helt forskellige udtryk. En god idé at prøve at strikke så mange forskellige. Jeg ved at vestene er utroligt populære hos småbørnsmødre, og så er det et overskueligt projekt for en begynder-strikker:-)

    SvarSlet
  3. Jeg er stor fan af veste og har strikket rigtig mange til børn. Måske jeg skulle kigge lidt på dine modeller, når jeg kommer til vestkysten næste gang :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det blevet en dejlig vest. De grønne farver er gode sammen og superoptimistiske, lige hvad vi trænger til efter en lang, kold vinter.

    SvarSlet
  5. Skønne projekter der varmer de rigtige steder på kroppen:-) Kh Charlotte

    SvarSlet