tirsdag den 19. april 2011

Strikketøj til ferien

Jeg må have en enkelt strikketøj til påsken i sommerhuset. Egentligt havde jeg købt dette garn ( tvinni og alpaka 1 fra Isager) til Nostalgi, men jeg ved ikke rigtig, om jeg vil blive glad for den model i længden, så jeg har valgt at strikke Isagers Sukkertrøje. Det er et dejligt lille mønster, meget retstrik og så en lille afveksling ind iimellem, så det ikke bliver kedeligt.

Det er ellers ikke fordi, jeg skal sidde i solen og strikke den ganske dag. Vi er faktisk i gang med et nyt sommerhus lige overfor det, vi ellers bruger. Det gamle har vi brugt til udlejning, men nu er det så dårligt, at det må væltes. Vi har en tømrer til det udvendige, men skal så selv i gang med "indmaden". Vi bliver en del i påsken, så det skal nok skride fremad.
Min mor skal med som kok, det er dejligt, når der står et veldækket bord efter en arbejdsdag. Men i øvrigt skal jeg passe garnafdelingen i Tind's fredag og lørdag.

Huset er ikke så stort - 2 værelser og med et
dejligt lysindfald fra vest

Jeg har lige bagt knækbrød til at tage med, de forsvinder hurtigt som det rene slik.
Opskriften får du her. Hvor vil jeg nyde samvær med familien og garnafdelingen hos Tind's i det gode vejr.
God påske til alle jer!

12 kommentarer:

  1. Sukker trøjen er bare en klassiker ;)

    Det ser lovende ud det nye sommerhus.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Det lyder som en aktiv påske - måske jeg skal en lille tur til Kloster og ose....hvem ved.

    Sukkertrøjen er bare en skøn model der aldrig går af mode.

    SvarSlet
  3. Oh, ja den trøje er slidt i laser her, burde også strikke mig en ny, den er bare så god en model. Kan du have en rigtig god påske.

    SvarSlet
  4. Held og lykke med sommerhuset - og din sukkertrøje. Nyd dagene!!

    SvarSlet
  5. Rigtig god (arbejds)ferie. Fantastisk vejr at lave sommerhus i.

    SvarSlet
  6. These are actually fantastic ideas in concerning blogging.
    You have touched some fastidious points here.
    Any way keep up wrinting.

    Feel free to surf to my blog ... vakantievilla frankrijk

    SvarSlet
  7. Hey There. I found your blog the usage of msn.
    This is an extremely well written article. I'll make sure to bookmark it and come back to read extra of your helpful info. Thank you for the post. I'll certainly return.


    Review my page :: http://mijnvakantiehuisfrankrijk.wordpress.com

    SvarSlet
  8. Do you mind if I quote a few of your posts as long as
    I provide credit and sources back to your weblog? My blog site is in
    the exact same area of interest as yours and my users would certainly
    benefit from a lot of the information you provide here.
    Please let me know if this ok with you. Cheers!


    my blog post ... huisje frankrijk huren

    SvarSlet
  9. Saved as a favorite, I love your web site!

    Here is my page :: vakantiehuizen

    SvarSlet
  10. Hello, i believe that i saw you visited my blog thus i came to go back the favor?
    .I'm trying to to find issues to enhance my site!I guess its ok to make use of a few of your ideas!!

    Also visit my blog; vakantiehuisjes huren

    SvarSlet
  11. I like it whenever people get together and share ideas. Great blog, stick
    with it!

    Here is my website: luxe vakantiehuisjes

    SvarSlet
  12. A person essentially lend a hand to make critically articles I'd state. That is the very first time I frequented your website page and up to now? I amazed with the research you made to make this actual submit amazing. Magnificent job!

    Also visit my weblog ... luxe vakantiehuisje frankrijk - -

    SvarSlet