søndag den 29. maj 2011

Min sukkertrøje

Så blev trøjen færdig, og jeg mangler blot at finde de rigtige knapper til den. Den er strikket i Isager Tvinni og Alpaka 1. Garnet var oprindelig købt til Annette Danielsens Nostalgi, men jeg fortrød.  Annette Danielsen bliver forresten en af underviserne til næste års Fiberfest 11. marts 2o12.

Kraven kan også slås ned, hvis man ønsker det sådan. Hvis jeg skulle strikke den igen, ville jeg tage mere ind til ærmegab, så ærmet ikke hænger på skuldrene.

Her vil jeg gøre lidt reklame for en dygtig smykkedesigner, selvlært og med fuldtidsarbejde. Hun laver de flotteste ting, og I kan se nærmere på dem her. Jeg har faktisk 2 af hendes sjalsnåle, den anden med en grøn ferskvandsperle og med sølvtråd.

9 kommentarer:

  1. sikke en fin sukkertröje, det klæder den godt at have farve på. og de sjalsnåle er bare fantastiske.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Den er blevet flot! Men du har ret - jeg har altid syntes, at ærmerne var lidt brede på den trøje. Det er en dejlig farve:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet flot!
    De to garner i den farve er altså bare så smukke sammen.

    SvarSlet
  4. Den er rigig flot...Flot farve og flot sjalsnål.

    SvarSlet
  5. Bare så smuk en farve, har ikke tænkt over det med ærmerne, måske fordi min er strikket i supersoft, det gør den nok lidt mindre. Og har noteret mig datoen til fiberfesten, for det skal da opleves en gang til.

    SvarSlet
  6. Fargen var bare helt lekker!

    SvarSlet
  7. Liiige en farve efter min smag. Det er blevet en rigtig flot trøje!

    Har straks sat X i kalenderen næste år, for jeg fik set alt for lidt i år.

    SvarSlet
  8. Den er rigtig fin og den røde farve er skøn. Jeg strikkede en i sort for nogle år siden og har brugt den rigtig meget. Måske jeg skulle lave en friskere?

    SvarSlet
  9. WAUW...den er godt nok flot!!
    Og et vildt flot spænde...jeg iler over og ser på flere af hendes ting :)
    Kærligst Lene

    SvarSlet