mandag den 30. maj 2011

Så kom der garn

Nu kan jeg komme videre med det hæklede tæppe, for i dag kom der nye forsyninger nordfra. Der har været lidt forvikling med denne bestilling fra Garnudsalg, men alt kom som bestilt, så det var dejligt.

I postkassen lå desuden denne bog fra Amazon.com, og den kom nærmest ekspress. Det er en bog, som jeg lige har set omtalt på engelske strikkesider ,og der er lidt blandet indhold ved nærmere eftersyn.

Det er puderne her, som fangede mit blik, og dem måtte jeg have en opskrift på. De er da bare flotte!!

Halsklæderne kan også være blikfang i deres mangfoldighed af farver, så nu må jeg studere indholdet nærmere.

7 kommentarer:

  1. Nøj, den ser spændende ud!

    SvarSlet
  2. Dejlige sager. Bogen skal jeg da vist også have købt. Trænger til nogle livlige farver, og den inspiration er da vist i den.

    SvarSlet
  3. Puderne er helt vildt fede, kan godt forstå du faldt for dem :-)

    SvarSlet
  4. Igjen så må jeg gi meg over de deilige fargene du benyttet i teppet ditt. venter fremdeles på min forsendelse fra garnudsalg, så nå er jeg nær ved å gi opp.

    Kunne jeg spørre hvilke farger du har valgt? - Jeg hadde også bestilt rød.- men er litt usikker på om den er varm og rød nok. (da håper jeg fortsatt at forsendelsen kommer frem).

    SvarSlet
  5. Det er skønne garner der er kommet hjem - dit tæppe bliver rigtig flot !!

    Både puderne og tørklæderne er vel nok lækre kan godt forstå du måtte eje den bog.

    kh Jane

    SvarSlet
  6. Åh, den ser spændende ud den strikkebog! Puderne er da helt vildt skønne:-)

    SvarSlet
  7. Dejligt med garn til tæppe og lager. Du kan jo hurtigt få det omsat :)
    Bogen ser flot ud. Dejlige farver.
    Er puderne strikket?

    SvarSlet