fredag den 20. maj 2011

Sjal med røde stjerner

Sjalet begyndte jeg på i foråret, og da jeg var godt 30 cm oppe på det, overgik det til min mor, som nu har strikket og monteret færdigt. Det er glødende i de røde farver.
Sjalet er sat til salg.


Kanten er den sædvanlige,da den rammer sjalet godt ind.

En enkelt lille grøn "lus" lyser op mellem de røde strjerner. Der er kun anvendt 3 røde farver, og der er ikke system i farveskiftet. Nogle stjerner indeholder alle 3 farver og nogen kun 2, men så skifter farverne flere gange.

7 kommentarer:

  1. Endnu et supersmukt og perfekt strikket og monteret sjal.
    Det er en stor nydelse at se på et så perfekt arbejde.
    Farverne er formidable og den grøngule klær de røde og den grå så flot!
    Din mor burde få en medalje for sit strik.

    SvarSlet
  2. Jeg er enig. Det er et super flot sjal. Både mønster og farver er så fantastiske.

    SvarSlet
  3. Helt enig, meget smukt i de farver, kunne lige passe til mine rester fra Nomadevesten, hvis ikke det var fordi jeg er gået igang med et der skal ligne det sidste flotte sjal du lavede.

    SvarSlet
  4. Igen en fantastisk flot sjal fra dig og din mor..

    SvarSlet
  5. Igen et helt fantastisk sjal. De bliver så smukke og dette får mig til at tænke på flotte julestjerner.

    SvarSlet
  6. Igjen har du laget et helt fantastisk nydelig sjal. Jeg gir meg ende over. :)

    SvarSlet
  7. ihhh....jeg er altså vild med de sjaler.
    De er SÅ flot lavet!!

    Ha' en dejlig dag.
    Kærligst Lene

    SvarSlet