tirsdag den 19. maj 2009

Claudia endelig færdig!





Denne trøje har været meget længe undervejs. Nu er den så endelig færdig. Jeg har måttet lave om på opskriften, da min strikkefasthed ikke matcher med Design Club's. Jeg har været i syv sind om jeg nu havde fået den for lille, men efter vask og tørring på et håndklæde passer den, og
heldigvis for det. Men forkanten var længere i den ene side, så jeg måtte hækle en række krebsemasker til at holde på det, så nej, jeg synes ikke det er gået som smurt.


Denne lille hue er strikket i dobbelt merino garn Bambi fra Grignasco. Det er uendelig blødt og kan ikke kradse et lille barnehoved. Den dobbelte rullekant gør at den sidder godt fast.

1 kommentar:

  1. Resultatet ble veldig bra tilslutt. det er en fin trøye og sikkert veldig fin i fasong.
    Denne luen var kul. :-)

    SvarSlet