mandag den 6. august 2018

Sjaler sælges

 Jeg må erkende, at jeg snart ikke kan have mere på værkstedet, hvis det skal se ordentligt ud, så jeg har sorteret i de strikkede arbejder, og jeg sælger følgende sjaler og en poncho.
 Sjalet er en efterårsudgave af Grønne Blade.
Mål 100 cm i længden og 220 cm i bredde.
Strikket i supersoft.
Pris 1200 kr. plus porto.

Løvfalds-sjalet har jeg designet i starten af min strikke-sjal-karriere.
Så dette er førsteudgaven.
Samme mål og pris.
SOLGT!

Stedmoderblomst blev designet efter en rejse til Estland, hvor jeg så de flotteste og største stedmoderblomster, jeg længe har set.
Mål og pris som ovenfor.
SOLGT

Den åbne poncho sælger jeg, fordi bundfarven er udgået, og det er lidt med blødende hjerte, for det var den første som blev strikket, og den har voldt en del kvaler, inden den blev udgivet som opskrift. 
Men det nytter ikke, for når folk ser den, er det ofte den farve de vil have ( jeg har den i to andre udgaver) og derfor må den væk.
Længde 75 cm fra nakken og ned.
Pris 1200 kr
SOLGT



Ingen kommentarer:

Send en kommentar