mandag den 27. februar 2012

Fiberfest - gode tilbud fra Tind

Til Fiberfesten d. 10. marts har vi ikke færre end 14 udstillere, og jeg selv har et lille udvalg fra Tind
Vi har fundet nogle specielle gode tilbud frem, som sælges til stærkt reducerede priser.

Smykkerne, som er lavet af Anna Maxen, sælges alle med 40%'s rabat. Det er da noget som kan mærkes.

Skindtasker fra Haugland sælges til halv pris.

Der er også et lille udvalg fra Sæbeværkstedet.


Tørklæder fra Marianne Østergaard i lyse forårsfarver - også til halv pris.

Der er også stribede strømper i farverne, som ses her og en grå/sort stribekombination. Desuden er der de populære Mohairstrømper fra Tind, og både ensfarvede og stribede leggings i en virkelig god kvalitet.
( ja ok, der er ikke gjort så meget ud af opstillingen)

Vi har et meget begrænset udvalg i garnkits. Garnsalget er overladt til andre, men til gengæld har vi et lille udvalg i Birte Larsen broderi.
Udover det viste kommer der tøj fra Haugland og meget mere, som stadig ligger pakket ned i kasser.
Du bliver simpelthen nødt til at komme og kikke! for det var kun det, jeg har med. De øvrige 13 udstillere har lige så meget at byde på.

3 kommentarer:

  1. Uh ha, det bliver vist nødvendigt at spare en hel del sammen, det er da usandsynligt lækre ting du frister med.

    SvarSlet
  2. Ja det siger jeg også;-)
    Mon ikke det er godt hvis der ikke kan handles med Dankort! Du frister jo med skønne ting og sager. Glæder mig vildt meget til at skulle til Fiberfest, igen.

    SvarSlet
  3. Jeg bliver simpelthen mere og mere ærgerlig over, at jeg alligevel ikke kunne komme med. Der bliver forhåbentlig en mulighed senere - næste år?

    SvarSlet