tirsdag den 3. februar 2009

første indlæg


Jeg har nu i et stykke tid kikket med i andres blogs, så må det vist være på tide, at jeg selv forsøger mig med et indlæg. Det er vel sådan at man selv bestemmer, hvor ofte der kommer et indlæg, og jeg er bange for, at jeg ikke bliver så flittig som mange af jer andre, men lidt har vel også ret.


Jeg har gang i flere strikketøjer og har netop indkøbt Addi pinde, som jeg synes er rigtig dejlige at strikke med. I morgen aften skal jeg på kursus i Free Form i Garngalleriet i Ry, og jeg håber at kunne fremvise et par resultater.
Det første billede jeg vil sætte i er de filtede futter, som jeg har strikket mange af til børn, svigerbørn og venner. Dem jeg strikker nu er uden pelskant, da jeg synes det er mere enkelt.
Jeg må også prøve mig frem med lay-outet, da jeg bestemt er nybegynder på alle måder. Måske kan jeg få lidt råd og vejledning undervejs.......

2 kommentarer:

  1. Wauw!, hvor er de flotte futterne - ligeledes møbelet, som de er placeret på.
    Har du brug for hjælp siger du bare til

    SvarSlet
  2. Tak for din respons, det er lidt spændende med de første kommentarer.Jeg synes det er rigtig sjovt at have an blog!

    SvarSlet