mandag den 29. september 2014

Færøerne med priser


Så har jeg priser på hotel med morgenmad og aftensmad og bustransfer.

Vi flyver mandag d. 13. april. Flybilletten sørger deltagerne selv for, og man kan flyve fra både Billund, Ålborg og København. Vi mødes på hotellet mandag aften til aftensmad, på det tidspunkt går jeg ud fra, at alle er ankommet.

Vi har to overnatninger i Torshavn, og jeg arbejder på 1-2 fællesoplevelser. Ellers er der tid på egen hånd til at udforske byen og området.
Onsdag sidst på dagen kører vi til Klaksvik, hvor der er bestilt hotel. Det ligger 18 km fra Fuglafjørdur. Klaksvik er valgt, da Fuglafjørdur ikke har nogen hoteller. Der er bus frem og tilbage hver dag.
(Jeg arbejder på en B&B løsning i selve Fuglafjørdur, og det vil gøre turen billigere og opholdet mere fleksibelt)

Torsdag begynder strikkefestivalen og her er forskellige muligheder for at købe sig til workshop, foredrag , strikkecafe mv.
Lørdag aften er der gallafest. og den skal vi naturligvis med til, men alt dette har jeg ikke fået priser på endnu, arrangørerne er ikke helt klar med det fulde program. 1. nov. har de meldt at indholdsbeskrivelser til workshops er klar.

 Pris for 6 overnatninger, morgenmad og aftensmad,  en - to fælles oplevelser i Torshavn, bus fra Torshavn til Klaksvik og bus hver dag mellem Klaksvik og Fuglafjørdur beløber sig til 5200 kr. Dertil kommer udgifter til strikkefestivalen, og jeg arbejder på at få en god pris til os, men tag udgangspunkt i de priser, som ligger på hjemmesiden, så kan I kun blive positivt overraskede, hvis det bliver billigere. Gallafesten er ikke med i prisen.
Måske kan det angivne beløb dække flere udgifter.
Tillæg for enkeltværelse er 1765 kr
Man tilmelder sig ved at sende en mail til bodil@madam-munch.dk med navn og adresse. Angiv om I ønsker dobbelt værelse eller enkeltværelse.
Derefter indbetales et depositum på 2000 kr. på kontonummer  6113 0008317283 .
Pladserne fyldes op i den rækkefølge, jeg modtager jeres mails.
Der har været utrolig stor interesse for turen, og jeg har 30 pladser.    
Allerede nu er der run på hotelværelser i den uge, så der er flere end os, som vil til Færøerne.
Når I har fået svar fra mig, kan I booke en flybillet.
Hvis det passer bedre, at man kommer tirsdag, reduceres prisen med hotel og aftensmad, omkring 800 kr.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar