lørdag den 12. november 2011

Fuldt hus i spisestuen

Alle 16 tilmeldte mødte op til mønsterstrik i spisestuen, enkelte havde dog besvær med at finde adressen, men ved mobilen og min mands hjælp lykkedes det for alle at være her ved 13-tiden.
Jeg havde taget kameraet frem, og alligevel fik jeg først taget billeder til allersidst. Sådan går det, når man er optaget af noget.

Mange havde mønsterstrikprojekter i gang

Andre havde et kit, som skulle påbegyndes, når teknikkerne var lidt mere indarbejdede.

Andre igen havde hele garnudvalget med, og det var en skam jeg ikke fik det fotografetet, for det så flot ud med hele farveskalaen bredt ud, før vi gik i gang med at vælge farver til de kommende sjaler

Anette var kommet et stykke op på bonbon-sjalet, men var ikke tilfreds med farverne og fordelingen af dem. Resolut trævlede hun op sammen med "naboen", og jeg håber hun fik gode ideer til at komme i gang igen.


Her ses et farvevalg til et sjal, den orange kom med som det overraskende moment.

Mor og datter i ivrig diskussion om farver

Der trævles stadig op

En kop kaffe eller te blev der tid til undervejs, men vi spildte ikke tiden, der var stående taffel i køkkenet.
Det var en meget hyggelig eftermiddag, og jeg fik en opfordring til en follow-up efter jul. "Vi må se hvordan det skrider frem med hinandens projekter", som en udtrykte det.





8 kommentarer:

  1. Hvor ser det hygsomt ud ;)
    skønne garner og farver er ikke af vejen.

    yt.

    SvarSlet
  2. Tak for den lærerig dag sammen med nogle herlige piger.

    SvarSlet
  3. hej det ser rigtig hyggligt ud...

    SvarSlet
  4. Hej Bodil
    Ja, tak for en rigtig hyggelig eftermiddag - skønt at være sammen med andre der også har stor pasion for garn, strik og farver - håber også på en follow-up dag:-))
    Mvh
    Trine

    SvarSlet
  5. Hej Bodil
    Tak for nogle hyggelige strikketimer, jeg glæder mig til opfølgningen og til at se hvordan det hele skrider frem.
    mvh Mette

    SvarSlet
  6. Hej Bodil
    Tak for en hyggelig og lærerig dag.
    Dejligt at se og prøve noget nyt. En følge op dag
    vil jeg glæde mig til.
    Hilsen Dorthe

    SvarSlet
  7. Hej Bodil

    Tak for en inspirerende og hyggelig eftermiddag. Nu tror jeg, at mit sjal bliver færdigt! Håber vi ses til strik på torsdag!
    Mange hilsner
    Lone

    SvarSlet
  8. Hej Bodil
    Tak for en rigtig hyggelig eftermiddag - det var meget lærerigt både at se dine sjaler og møde andre "strikkere". Jeg er nu i fuld gang med at strikke på et sjal - desværre findes "Pæreskræl" ikke længere hos Garnudsalg.dk - så jeg må på jagt i nogle garnforretninger! Jeg håber også på en opfølgningsdag i foråret....
    Mange hilsner Mie

    SvarSlet