tirsdag den 26. januar 2010

Hvem kan?


Jeg efterlyser en som kan strikke 2 strømper på en gang. Enten på rundpind eller inden i hinanden på strømpepinde. Mon ikke der blandt den hærdede gruppe af bloggere findes en som vil komme til Silkeborg og lære en lille gruppe af strikkere denne metode?


Jeg er blevet medlem af gruppen Seriøst strik for sjov - en forening af håndstrikkere, som har afdelinger i Århus, Viborg og så Silkeborg. Vi mødes en gang om måneden og jeg var med for første gang i sidste uge, hvor vi skulle planlægge årets program, og her blev denne metode efterlyst.
Jeg hører gerne fra jer, hvis nogen kan hjælpe......

7 kommentarer:

  1. Hej Bodil
    Tak for de pæne ord om min blog! Der ligger iøvrigt en award til dig på min blog:-) Lene(Strikkeheksen)fra min strikkegruppe kan strikke to sokker på en gang.Hun har lært sig selv det fra en engelsk strikkebog.
    Irene

    SvarSlet
  2. To på en gang .. går det an?? Håper du finner noen som kan hjelpe dere!

    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlet
  3. Hej Bodil
    Har du fundet nogen, der kan?

    Ellers kan jeg da sagtens give et lille kursus - men spørgsmålet er lige om jeg kan få det passet ind i kalenderen. Du kan evt. sende mig en mail om hvor og hvornår på adressen:
    klitgaard.lene(snabela).com

    SvarSlet
  4. Hej Lene
    Nej det har jeg ikke, jeg ved at der er en i Vejle Husflid, men jeg har ikke haft kontakt.
    Vi har møde hver 3. torsdag i måneden kl. 19 på Silkeborg Museum, men jeg synes der er langt for dig at køre, bor du ikke i Ålborg?
    Og Irene, jeg er ikke helt dus med en award. Skal jeg selv sætte den ind på min blog og så gøre, som der ønskes i følge awarden?

    SvarSlet
  5. Lene du har vist ikke skrevet en helt korrekt email?

    SvarSlet
  6. Hej Bodil
    Emailen er god nok, du skal bare erstatte (snabela) med AltGr-tasten + @ .

    Det vil selvfølgelig være nemmest, hvis du finder én tættere på, men ellers er jeg såmænd temmelig mobil :-)

    SvarSlet
  7. MIn PC kan ikke genkende den adresse og nægter at sende til klitgaard.lene@.com. Der plejer at være noget efter @..... og inden com......

    SvarSlet