mandag den 25. januar 2010

pulsvarmere



Det er søndag og pivende koldt udenfor. Jeg har ikke rigtig gang i noget. Jeg har mest lyst til at strikke et Christel Seyfarth sjal igen, denne gang efter eget hoved og mønster for nu kender jeg jo arbejdsgangen, og alle de farver og nuancer inspirerer/forvirrer, for hvor er der mange muligheder for sammensætning og udvælgelse. Jeg har garnkortet fra Holst-garn, og det sidder jeg og stirrer på og får gode ideer.

Men det bliver ved tanken, jeg får heller ikke bestemt mig i dag. Jeg kaster mig over nogle pulsvarmere til den ene sekretær på skolen. Det er til at overskue. Nu kan hun forhåbentligt holde varmen næsten helt ud i fingerspidserne.....

Jeg skriver indlæg nr. 90 på godt et år. Jeg kan slet ikke følge med Irene, og se lige hendes gave til en lodtrækning.......

1 kommentar:

  1. Så flotte pulsvarmere .. kjekt å ha for sekretærer ja .. :o)

    Ha ei flott uke!

    SvarSlet