søndag den 17. januar 2010

Nyt fra Tind Tekstil og Kunst


Jeg har besøgt Tind Tekstil og Kunst i weekenden, og der var kommet nye modeller i butikken. Denne flotte vest fra Bente Geil hører lige til der, da den hedder "Vestpå". Som sædvanlig er hun meget finurlig i sit navnevalg. En fantastisk smuk ryg med snoninger.


Også forfra en flot strikket sag.

Trøjen/jakken her ved jeg ikke lige hvad hedder, og jeg kan ikke finde den på Geils hjemmeside, men smuk er den.


Dette sjal/stola er fra Vivian Høgsbro. På billedet ser det ud som om det bukker i rette vinkler men det er altså et synsbedrag. Det er et ganske lige stykke. Det er helt mexicansk i farverne, og sjov detalje med knapper på et sjal......

Masai findes i forskellige varianter, her som vest. Imponerende siger jeg bare! Den må være spændende at strikke

Som altid er det inspirerende at besøge butikken, jeg var der hele lørdagen og hjalp til i garnafdelingen, og ved 13- tiden kom der gæster......




2 kommentarer:

  1. Sikke skønne farver - især de to sidste. Det kan man nok ha' brug for i denne tid. Jeg har sværmet lidt for Masai, men har jo såååå meget garn selv.

    SvarSlet
  2. Så mye lekkert .. :o)

    Ha en flott ny uke!

    SvarSlet